Nova proposta del CAFÈ BIOÈTIC!

19 març 2024

El pròxim dia 3 d'abril a les 16.30h tindrà lloc una altra edició del “CAFÈ BIOÈTIC” amb el títol "Ètica en temps foscos: la proposta de Markus Gabriel".

El filòsof Markus Gabriel (Alemanya, 1980) presenta en el seu llibre "Ètica per a temps foscos. Valors universals per al segle XXI" (2020) el panorama de l'ètica actual. És una ètica marcada per l'agitació, la confusió i el perill: el perill que uns certs drets i acords morals es perdin a causa de la confusió de valors, estat que genera sotsobre i preocupació. Estem vivint, doncs, una època de "temps foscos". L'individualisme, el relativisme, les notícies falses, les tendències poc democràtiques d'alguns països, etc., són fets importants que conformen aquests perills. La resposta -la proposta- de l'autor davant aquesta foscor és una 'nova Il·lustració': una reflexió racional per a aconseguir i revitalitzar valors universals.

Aquesta activitat està destinada al col·lectiu IBB Alumni i són uns espais de trobada de diàleg i debat sobre temes de màxima actualitat bioètica que anem oferint anualment.

Les sessions estan gravades en el nostre Campus Virtual i són d'accés per a tots els IBB Alumni que disposaran a més de bibliografia complementària.

Us animem a participar i compartir les vostres reflexions amb els altres IBB Alumni també en diferit.

Més informació a través del nostre Campus Virtual.